ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
39 visibility
موضوع: آفیس توسط:

فیلیپ سال‌ها از PivotTables استفاده کرده است و احساس می‌کند که می‌داند چگونه آنها را دستکاری کند. با این حال، اخیراً، سلول‌های خالی در PivotTables او به جای خالی بودن، با متن "Empty" ظاهر می‌شوند. فیلیپ تعجب می کند که چرا این اتفاق می افتد و چگونه می توان آن را متوقف کرد.

شانس بسیار خوبی وجود دارد که به نوعی، گزینه های پیکربندی PivotTables برای PivotTable تغییر کرده باشند. برای بررسی این مراحل را دنبال کنید:

image

شکل 1. تب Layout & Format از کادر محاوره ای PivotTable Options.

  1. روی PivotTable خود راست کلیک کنید. اکسل یک منوی زمینه را نمایش می دهد.
  2. از میان گزینه های موجود، PivotTable Options را انتخاب کنید. اکسل کادر محاوره ای PivotTable Options را نمایش می دهد.
  3. مطمئن شوید که تب Layout & Format نمایش داده شده است. (اگر معمولاً به طور پیش فرض نمایش داده می شود.) (شکل 1 را ببینید.)
  4. تیک For Empty Cells Show را پاک کنید.
  5. روی OK کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در این مراحل، آنچه در قسمت For Empty Cells Show نشان داده شده است. اگر فیلد خالی باشد، واقعاً مهم نیست که چک باکس انتخاب شده باشد یا نه. با این حال، در موقعیت فیلیپس، شانس بسیار خوبی وجود دارد که کلمه "خالی" در آن زمینه باشد، و به همین دلیل است که او همان چیزی را که می بیند می بیند.

این تنظیم را می توان به صورت موردی برای PivotTables شما تغییر داد. اگر از اکسل 2019، اکسل 2021 یا نسخه اکسل ارائه شده با مایکروسافت آفیس استفاده می کنید، ممکن است تنظیمات پیش فرض PivotTable شما اصلاح شده باشد. در این نسخه ها مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تب File روبان را نمایش داده و بر روی Options کلیک کنید. این کادر محاوره ای Excel Options را نمایش می دهد.
  2. در سمت چپ کادر محاوره ای، روی Data کلیک کنید. (اگر این گزینه در سیستم شما موجود نیست، پس از نسخه قدیمی اکسل استفاده می کنید و نمی توانید پیش فرض های PivotTable را تغییر دهید.)
  3. روی کادر محاوره ای Edit Default Layout کلیک کنید. اکسل کادر محاوره ای Edit Default Layout را نمایش می دهد.
  4. روی دکمه PivotTable Options کلیک کنید. اکسل کادر محاوره‌ای PivotTable Options را نمایش می‌دهد که تقریباً با کادر محاوره‌ای که قبلا نشان داده شد یکسان است.
  5. در برگه Layout & Format، یا تیک For Empty Cells Show را پاک کنید یا مطمئن شوید که فیلد خالی است.
  6. روی OK کلیک کنید تا کادر محاوره ای PivotTable Options بسته شود.
  7. روی OK کلیک کنید تا کادر محاوره ای Edit Default Layout بسته شود.
  8. برای بستن کادر محاوره ای Excel Options بر روی OK کلیک کنید.

اکنون، هر زمان که یک PivotTable جدید وارد می کنید، کلمه "Empty" را در سلول های خالی PivotTable نمی بینید.

اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 33 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 42 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility
ارسال شده در 27 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin
0 دوستدار 1 امتیاز منفی
1 پاسخ 139 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 31 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

369 نفر آنلاین
3 عضو و 366 مهمان در سایت حاضرند
اعضای حاضر در سایت
بازدید امروز: 33540
بازدید دیروز: 25180
بازدید کل: 20370870
...