ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
28 visibility
موضوع: آفیس توسط:
قرار دادن شماره صفحه در سرصفحه یا پاورقی خود غیرعادی نیست و راه های مختلف انجام آن کار در شماره های دیگر PCcloob پوشش داده شده است. همچنین می‌توانید فیلدی را وارد کنید که تعداد کل صفحات یک سند را نشان می‌دهد. این را می توان در سرصفحه یا پاورقی یا مستقیماً در متن سند خود استفاده کرد. برای درج تعداد کل صفحات در سند خود، این مراحل را دنبال کنید:
image
شکل 1. کادر محاوره ای Field.
  1. نقطه درج را در جایی قرار دهید که می خواهید تعداد کل صفحات نمایش داده شود.
  2. مطمئن شوید که زبانه Insert روبان انتخاب شده است.
  3. در گروه Text روی Quick Parts کلیک کنید. یک منوی کشویی خواهید دید.
  4. فیلد را انتخاب کنید. Word کادر محاوره ای Field را نمایش می دهد.
  5. در لیست کشویی دسته بندی ها، اطلاعات سند را انتخاب کنید. (شکل 1 را ببینید.)
  6. در لیست Field Names، NumPages را انتخاب کنید. (اگر NumPages را در لیست نمی بینید، دسته شماره گذاری یا (همه) را در مرحله 5 بررسی کنید.)
  7. روی OK کلیک کنید تا کادر محاوره ای بسته شود و فیلد خود را وارد کنید.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 25 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 24 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 24 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 42 visibility
ارسال شده در 25 تیر 1402 موضوع: آفیس توسط: Admin

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

387 نفر آنلاین
0 عضو و 387 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 24792
بازدید دیروز: 53446
بازدید کل: 20415537
...