ایجاد سوال
dark_mode
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
21 visibility
موضوع: ویندوز توسط:
کد خطای Netflix nw-3-6 بیشتر رخ می دهد
اگر مشکلی در تنظیمات شبکه شما وجود داشته باشد، از این رو دستگاه شما را از دسترسی به سرورهای Netflix جلوگیری می کند. چندین راه حل وجود دارد که من توضیح خواهم داد که می توانید برای حل موفقیت آمیز این خطا از آنها استفاده کنید.
دستگاه خود را خاموش کنید
هنگامی که دستگاه خود را خاموش می کنید، تمام حافظه های پنهان ذخیره شده در دستگاه شما که ممکن است باعث ایجاد این خطا شود، حذف خواهند شد. همچنین به دستگاه اجازه می دهد مدتی استراحت کند.
دستگاه خود را برای حدود سه دقیقه از برق بکشید، سپس آن را دوباره وصل کنید و روشن کنید و بررسی کنید که آیا کد خطای Netflix nw-3-6 حل شده است یا خیر. اگر جواب نداد راه حل دوم را امتحان کنید.
اتصالات خود را تست کنید
برای اینکه این روش کار کند، باید اجزای اتصال خود را که مودم روتر و کابل LAN هستند، تست کنید.
روتر مودم خود را بررسی کنید
اگر به Wi-Fi متصل هستید، بررسی کنید که آیا دستگاه شما Wi-Fi قوی دریافت می کند یا خیر. اگر در دسترس است، آن را به پورت LAN وصل کنید. برای کاربران کابل اترنت، ممکن است از شما خواسته شود که وضعیت خوبی را بررسی کنید. اگر خطا همچنان ادامه دارد، پورت LAN دیگری را امتحان کنید یا با استفاده از Wi-Fi خود وصل شوید.
آیا خطا همچنان پابرجاست، می‌توانید مسیریاب مودم خود را بازنشانی کنید. با این کار تنظیمات پیش فرض شما به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی می شود. قبل از امتحان کردن این گزینه مطمئن شوید که نام کاربری و رمز عبور خود را می دانید. برای بازنشانی، دکمه کوچک در پشت روتر خود را به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید.
سعی کنید دستگاه خود را مستقیماً به مودم خود وصل کنید. برای دستگاه های جداگانه، آن را با استفاده از کابل LAN وصل کنید. اگر کار کرد، از روتر نتفلیکس استفاده کنید.
از حساب نتفلیکس خود خارج شوید
در اینجا به مرورگر نیاز دارید تا از حساب خود خارج شوید.
از نتفلیکس دیدن کنید. وارد حساب کاربری خود شوید. در سمت چپ بالای صفحه وب خود، روی لوگوی حساب خود کلیک کنید و حساب خود را انتخاب کنید. Sign out of all devices را جستجو کنید و کلیک کنید. در صفحه جدید، Yes را انتخاب کنید، سپس با استفاده از دستگاه خود به سیستم وارد شوید و بررسی کنید که آیا خطا همچنان وجود دارد یا خیر.
در صورتی که همچنان ادامه دارد، سعی کنید ارائه دهنده خدمات اینترنت خود را وصل کنید تا بررسی کنید که آیا خطا از جانب آنها است یا خیر.
اگر خواستی، با این لینک از ما حمایت کن

پاسخ شما

looks_5نام شما برای نمایش - اختیاری
حریم شخصی : آدرس ایمیل شما محفوظ میماند و برای استفاده های تجاری و تبلیغاتی به کار نمی رود
عدد چهار رقمی در تصویر را وارد کنید

برای جلوگیری از این تایید در آینده, لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید.
اگر حساب گوگل دارید به راحتی وارید شوید

0 پاسخ وجود دارد

سوالات مشابه

برای دسترسی راحت به مطالب سایت ، اپلیکیشن سایت را نصب کنید
و لطفا بعد از نصب امتیاز دهید. با تشکر از حمایت شما
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 81 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 40 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 46 visibility
ارسال شده در 2 مرداد 1402 موضوع: موبایل توسط: Admin
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
0 پاسخ 28 visibility
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
1 پاسخ 74 visibility

24.3k سوال

9.6k پاسخ

614 دیدگاه

11.2k کاربر

278 نفر آنلاین
0 عضو و 278 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 421
بازدید دیروز: 53446
بازدید کل: 20391178
...