معمولا ساعت های Fitbit به طور کلی بدون هیچ مشکلی کار می کنند. با این حال، ممکن است هنگام استفاده از Fitbit Sense 2 با رفتارهای غیرعادی روبرو شده باشید. برای مثال، ممکن است با مشکل همگامسازی مواجه شوید که به موجب آن ساعت به درستی همگامسازی نمیشود.
مثال های دیگر ممکن است شامل مقادیر نادرست در ساعت Fitbit یا ساعت یخ زده باشد. به طور معمول، راه اندازی مجدد این مشکلات را برطرف می کند و توصیه می کنیم هر زمان که با چنین مشکلاتی مواجه شدید این کار را انجام دهید. در راهنمای زیر نحوه خاموش کردن و راه اندازی مجدد Fitbit Sense 2 را خواهید آموخت.
نحوه خاموش کردن Fitbit Sense 2
خاموش کردن Fitbit Sense 2 یک فرآیند ساده است.
ابتدا انگشت خود را از بالای صفحه Fitbit Sense 2 بکشید تا به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید. در اینجا، میانبرهای موجود برای Fitbit خود را مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعد، روی تنظیمات (نماد چرخ دنده) ضربه بزنید و به پایین بروید تا خاموش شدن را ببینید . روی Shut down ضربه بزنید و با ضربه زدن روی Yes تأیید کنید .
نحوه راه اندازی مجدد
برای راه اندازی مجدد Fitbit Sense 2، دکمه کلید کناری را فشار داده و نگه دارید تا لرزش خفیفی احساس کنید . هنگامی که لوگوی Fitbit را روی ساعت خود مشاهده کردید، اجازه دهید آن را به طور کامل راه اندازی مجدد کند.
در مواردی که ساعت شما پاسخ نمی دهد یا یخ زده است، نیاز به راه اندازی مجدد نیرو است. این فرآیند کاملاً شبیه به خاموش کردن ساعت Fitbit است. با این حال، برای شروع مجدد نیرو، باید دکمه کناری را نگه دارید تا زمانی که بتوانید نشان Fitbit را ببینید.
با فرض اینکه ساعت یخ زده یا روی یک برنامه خاص گیر کرده است، دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا صفحه خاموش شود، سپس کلید کناری را نگه دارید تا زمانی که نشان Fitbit را ببینید. هنگامی که لوگو قابل مشاهده است، آن را رها کنید و اجازه دهید راه اندازی شود. با این کار هر مشکلی که ممکن است در هنگام استفاده از Fitbit Sense 2 با آن مواجه شوید برطرف می کند.
اکنون میدانید که چگونه Fitbit Sense 2 را خاموش، راهاندازی مجدد و اجباری راهاندازی مجدد کنید. اگر سؤال یا پیشنهادی دارید، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. اگر این پست برای شما مفید است، لطفا با اشتراک گذاری آن با دوستان خود به ما کمک کنید.